å hej o hå

Så låter det när man är ute på en promenad i en halvtfrusen insnöad skog! Vovvarna får extrem bra motion när de ena sekunden trillar igenom snön för att andra sekunden gå ovanpå frusen snö!

I fredags fick theo en liten make-over

Före:

Sliten och lång päls på framben och bakbenen, snöbollarna gör att det blir massor av tovor som sedan gör pälsen sliten och trasslig därför klippte jag en del på benen magen och lite lite på bröstet!

Efter:



Tilda klippte jag inte för hon har inte så mycket päls som theo har, visst får hon oxå snöbollar men inte som theo!

Kommentarer
Postat av: tina

tjusiga du är Theo

2010-02-22 @ 20:21:52
Postat av: Cavvetjejernas matte

Så fin han blev!

Det är nästan ett måste att klippa bort lite päls nu när det är så snöigt och isigt.

Klappar till vovvarna

2010-02-22 @ 22:39:45
URL: http://www.cavaliersajten.bloggplatsen.se
Postat av: tina

men saken är ju att då måste jag ju nästan sluta helt och det vill jag ju inte. ett liv helt utan godis är inget liv!!

2010-02-23 @ 22:08:03
URL: http://tiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0