Hundsimmat

Så nu har vi köpt simkort! Skoj ska det bli, de har dock ändrat så fri träning är endast om helgerna, lite trist då brukar man ha annat för sig! Men det får bli dagtid när jag e ledig och kvällar när jag jobbat!
Idag hade vi introduktion och hon som var där och hjälpte oss hade väldigt mycket att göra, en golden innan oss och en rottweiler efter oss. Blev lite stressat idag, synd! Men sen är vi där ensamma så då blir det bättre!
Vi tog det lugnt med hundarna idag var ju roffes första gång i bassängen han trodde han skulle drunka så mycket han simmade, sen har mina inte någon höjdar kondis efter denna vinter....

Här kommer iallfall några bilder från idag!








Vi band upp allihopa så de fick simma mot mig o mamma på kanten, nästa gång vänder vi på dem och sätter på jet-streamen!!

Kommentarer
Postat av: Anki J

På onsdag kväll har jag & Julia anmält oss till när Nordskånskan ska ha visning på hundsimmet här i byn. Det ska bli intressant och det är deär en kompis cavalier simmar en gång i veckan...

2010-01-29 @ 02:00:52
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Susanna

Vad härligt det ser ut. Mina vovvar blir riktigt avundsjuka.

2010-01-29 @ 08:51:10
URL: http://www.gizmozorro.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0