Senaste dagarna

Glömde kameran hemma hos pappa i onsdags när vi var där på årets sista grillning



 Kallt men mysigt var det!!

Därför har jag inga bilder från nyår, men vi hade det mycket trevlig hemma hos sabina o leffe, åt massvis och spelade spel halva kvällen!! Innan det var dags att gå ut o smälla raketer, sen sov vi alla över där och blev bjudna på riktig "hotell"frukost, sen gickv i e runda i Kågeröd på nyårsdagen innan vi åkte hem och slappade resten av dagen och självklart käkade vi pizza på kvällen!!

Igår var vi en snabb sväng på Ikea sen körde vi hem om pappa o nettan, där satt vi i 4 timmar och spelade wii. Skoj var det men oj vilken träningsvärk jag har i armarna idag :) Vi paddlade 4 stycken i en kanot :)
Curlingen var oxå rolig!

Abbe o hundarna sov mest hela tiden!!

 

Sen svängde vi förbi lina benny o moa på vägen hem, spelade även där endel wii men då var jag trött så jag orkade inte så mycket, vi lekte även mycket med moa innan hennes energi tog slut!
Idag är det kallt, ska iväg o handla lite mat sen och idag ska jag och theo gå en runda, Tilda mår för övrigt mycket bra, såret kliar väldigt mycket nu så ibland kan hon inte låta bli att slicka men då åker kragen på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0