V 19+1




Du är på dag 135 av 280. (48,2%).

 
Du är i vecka 20.
Du har gått 19 fulla veckor och 1 full dag (v19+1).
Du är i 4:e kalendermånaden.
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Fre 17 dec 2010
Du har 145 dagar kvar till beräknad förlossning.


Nästa vecka har vi kommit halvvägs tills beräknad födelse, tiden går fort nu, med tanke på att vi fick reda på det den 16 april så har vi vetat ett tag :)
I onsdags var vi på ultraljud och det var en härlig känsla att få titta in i magen och se får lille bebis busa där inne.
Allt såg bra ut och vi fick några bilder med oss hem. Blev flyttat från 21dec till 17 dec så vi fick några dagar tillgodo inför julafton :)
För övrigt mår jag bra nu, mådde illa från v.6-v.12.
Några magbilder kommer när det syns lite mer!

Kommentarer
Postat av: tina

Är könet hemligt fram till förlossningen? Så jag vet om jag ska hålla min mun stängd igen.

2010-07-25 @ 19:07:06
Postat av: Martina

"bilder kommer när magen syns mer"

Det är sååå orättvist!! Jag var en flodhäst i v 19-20... ;-) Låg på +9-10kg!

Halv vägs... ja det går galet fort! Men visst e det kul att shoppa kläder o grejor nu? ;-

Kramar

2010-07-26 @ 11:01:13
URL: http://martinamedflock.blogg.se/
Postat av: Cavvetjejerna

Å, vad spännande! Ska bli kul att följa din graviditet!

Kram

2010-07-29 @ 00:15:07
URL: http://www.cavaliersajten.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0