ny lekkompis

Idag skulle det ju varit lika fint väder som det varit de senaste dagarna, idag var ju min lediga dag!
Fick tvättat och städat lite istället, sen tog jag bilen o hundarna o körde till landskrona, lyckades köra på en vägkant och fördärvade en fälg enligt johan 2 :( *skäms*
Körde ut till havet med hundarna och vi gick till rastgården, hundarna var lyriska där, helt galna av lycka sen gick vi ner till havet så de fick simmat, tilda simmade hela tiden hon älskar vatten verkligen, sen drog jag upp dem o sen gick vi inom rastgården en gång till innan vi körde hemåt. Inom o handlade lite mat sen stannade jag på sån biltvätt där man tvättar bilen själv och skrubbade bilen så var den iallfall ren o fin när johan kom hem!!

Vi grillade ikväll och mitt i allt kom sessan hem med en ny lekkompis, en mullvad (tror vi iallfall) har aldrig sett en sådan!



fåglar tar hon alltid död på men möss och sånt leker hon bara lite med, såna denna var fullt vid liv, men så leker hon med den och visade stolt upp den för oss!



Mullvaden fick inget lyckligt slut ändå!

Nu blir det en dusch sedan ska det mumsas glass med jordgubbar!!

Kommentarer
Postat av: Catrin

ööööööörrrk... de va tur det inte va den som va i sängen i alla fall! ISCH!

2010-06-30 @ 22:11:44
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Lina

Naw den var ju lite söt tyckte jag :)

Jo denna veckan har de varit på badkollonin vid LillOlas i Landskrona. Deras dagis i härslöv storstädas.

2010-07-01 @ 08:20:19
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0