En härlig onsdag




Kl 12 var det dags för agiliträning och en del satt kvar. Fick dock bakläxa på stanna kvar på Tilda hon tjuvstartar som bara den :) Sen plötsligt blev hon livrädd för balansen o gungan, de hinder hon har älskar innan?? Fixidé! Balansen släppte hon fort och sen sprang hon den jätte fint!
Efter kursen så stannade jag kvar 40 min o tränade lite till. Körde mycket gungan med tilda och till slut kröp hon över den för då låg ju frolic på andra sidan! Theo är lite rolig han ska absolut inte ha pauser emellanåt då sticker han ett varv och gräver efter möss eller nått, det ska gå undan under träningen!

Sedan körde vi till Bruces och gick en sväng och sen släppte jag dem i hägnet efter det blev det maxi o handla kvällsmat och nu sussar vovvarna gott i soffan o jag ska dra fram dammsugaren innan det är dusch o kvällsmat som gäller!!

På söndag gäller det!!

Kommentarer
Postat av: tina

hehe, nej något sådant "jobb" blev det inte....så du får nog vänta ett tag till innan du blir moster igen...

2010-03-10 @ 19:45:38
Postat av: Bella&Elias

Lycka till på söndag :)

2010-03-10 @ 20:43:33
Postat av: Leia, Lady & Co

Åååå, agility är verkligen vår!!! Lycka till på söndag :)

2010-03-11 @ 14:03:42
URL: http://swimmia.blogspot.com
Postat av: tina

ja jag mailade till Bella igår.

2010-03-12 @ 09:51:38
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Jessika

jovisst. Den är jättefin men vi har inga cash.. måste ha billån. Brukar va lättare om man köper på firma då

2010-03-13 @ 15:25:35
URL: http://tuffinghund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0