Vi har fått sällskap

på agilitytävlingar framöver!!
Catrin med sin Siri ska börja tävla och de ska med till Klippan o Lund :)
Så skoj med sällskap! Siri o Tilda är i samma klass!
För er som inte vet vem Siri är så är det en tuff liten bishon havanais!



Dagens träningspass på agilitykursen var skoj men Theo var helt ofokuserad, han har fått för sig att på den planen kan jag bara gräva efter möss!! funderar på att inte låta han följa med nästa vecka eller bara sitta i bilen så länge, han var såå tråkig idag!
Vi gjorde en svår slalomingång och massa andra knepiga byten, Bland annat skulle jag få in tilda i en svängd tunnel när hon var på min högersida och tunneln svängde åt höger, den var svår hon ville inte, hon trodde ju att jag skulle försvinna!

Inatt 05.11 går tåget från malmö som ska ta mig till Norrköping o sedan vidare till örerbro! Jag ska på akvaristikkurs i 2 dagar hemma igen fredagkväll! Madde ska hit o rasta hundarna på dagarna när johan jobbar, tror kanske wilma följer med!


Kommentarer
Postat av: Anki J

Hoppas du har haft det bra och intressant i Örebro!

Kram

2010-03-19 @ 02:05:31
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Susanna

Det finns deltagarlistor till Gåsahoppet ute på AGIF-sidan. Jag kan inte hitta dig där.

2010-03-19 @ 14:17:58
URL: http://www.gizmozorro.cybersite.se
Postat av: Kikki

Susanna: går inte att skriva i din gb eller blogg så jag svarar här, såg heller inte mitt namn har mailat dem enligt hundaktiv.se så är betalningen mottagen!

2010-03-19 @ 17:27:27
Postat av: Madde

Vi hittade den på arken zoo vid de nya ikea. Kostade 800:-. Vet faktist inte rikigt vad hon vill ha, men hon behöver ju kläder i storlek 98/104. Nya pennor o papper. klistermärken. hon älskar att sitta o pyssla o rita :D

2010-03-21 @ 20:28:37
URL: http://wilma07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0