skagenröra med lax och färskpasta MUMS!!

Har fått en ny middagsfavorit, steker laxbitar och häller sedan över skagenröra(finns att köpa i kyldisken) servera detta tillsammans med färsk pasta! Mums!! dessutom är det nyttigt o gott med fisk!

Idag känner jag mig långt ifrån på topp. Sov nog sammanlagt 2 timmar inatt, kunde bara inte somna in riktigt utan låg mest o vilade, är helt trött i kropp o knopp idag!
From igår började mitt nya schema vilket innebär jobb tisdagar och torsdagar och 2 helger till, sen den 2 dec gör jag min sista dag på jobbet! Sen kommer jag inte tillbaka på ett tag :) (blir dock att jobba helger from sommaren 2011)

dagarna går verkligen upp o ner nu, ena dagen njuter jag av min stora fina mage för att nästa dag bara tycka synd om mig...... Men försöker se positivt i allt och det kommer något gott ur detta!
Imorgon är det sista gången på föräldrakursen + att jag ska på besök till bm.

  STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA PAPPA SOM FYLLER ÅR IDAG!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Lax är kanske nyttigt men däremot inte pasta och skagenröra. :) du är fin i din mage och snart kommer underverket.förresten så fyller min pappa också år idag

2010-11-09 @ 15:44:57
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Pappa

Tack, men världens bästa var väl och ta i. Din bästa pappa möjligen.

2010-11-09 @ 15:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0