snart snart



slutar jag jobbar för ett bra tag framöver :)

2 jobbedagar kvar sen ska det vilas och förhoppningsvis dröjer inte lilleman allt för länge innan han bestämmer sig för att titta ut!!

Snön har nu kommit och det känns som riktig vintern nu, julen närmar sig och vi har julpyntat lite, julklappar tänkte jag ta itu med nästa vecka! Vovvarna tycker det är jätte mysigt med snön och vi är ute o busar varje dag i den! Idag har vi dock tagit det lugnt då jag har varit jätte trött och theo spydde 3 gånger imorse så det blev en lugn dag idag! Jag var iväg och handla mat för veckan och kvällens middag blev grönkålsoppa med ägg och frikadeller! Det är roligare att laga mat nu när vi båda är hemma o äter varje kväll! Har gjort matlista för hela veckan!

Nu ska jag ut o svalka mig i snön för det är kallt ute men vi har eldar rejält här inne idag så det är hot inomhus! en som dyrkar spisen är tilda som alltid ligger längst framme vid elden :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så skönt att sluta jobba. Och nu är det verkligen inte lång tid kvar till ni har er lilla bebis! December imorgon :)

2010-11-30 @ 08:40:20
URL: http://Majaochjag.blogspot.com
Postat av: Mia

Oj, här händer det grejer! Det är ju snart dags...

Hoppas allt går bra :)



Många kramar

2010-11-30 @ 19:50:22
URL: http://swimmia.blogspot.com
Postat av: tina

Oooh frikadeller Och grönkålssoppa . Det va länge sen.

2010-12-01 @ 16:36:05
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Anki J

Så gott med grönskålssoppa. Tyvärr är inte alla så intresserade av soppa i detta hushåll.

Skönt att du kan ta det lite lugnt och slippa kasa till arbetet på ett tag nu. Hopppas att lilleman snart kommer.... Är ju så spännande!

Hundarna gillar våra dagliga runda i skogen men jag kan tycka det är lite väl ensamt många gånger. De vill där i mot inte vara ute om inte jag är ute och ligga framför spisen sitter nog i generna för det känns igen ;-)

Kram

2010-12-02 @ 02:46:55
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0