Efterlysningar

Nu testar jag att göra en efterlysning på min blogg!
Jag efterlyser en vit eller svart gungstol i stilen som är på bilden!
de jag hittar på blocket försvinner innan jag hinner se dem! :(



Sen skulle vi vilja ha en liggfåtölj i rotting från ikea framför spisen men inte som den på bilden utan den äldre modellen där rottingen går ner på sidorna, kan inte hitta en bild! Vet att Tina M har en sådan så det finns :)




Sen PAPPA vet jag redan vad jag önskar mig i julklapp!
Förutom att lilleman förhoppningsvis firar jul tillsammans med oss utanför magen så önskar jag mig en sån här
 Hade varit perfekt att kunna dra fram varje dag istället för den stora med sladd!!


I helgen har vi inte gjort så jätte mycket, mamma o hundarna var här en runda i lördags och kollade hur fint vi fått det, sen tittade även pappa o nettan förbi, på dagen var vi i lund och johan fick handlat en kaffemaskineftersom jag inte dricker kaffe valde han en maskin där man även kan göra choklad :) det var mums!! lite lyxigt!!

Igår var vi på tippen en runda och hämtade hem några buskar från dösjebro som nu en planterade på våran uppfart!
Dags att bege sig ut i solen med hundarna innan denna dagen bjuder på ett tandläkarbesök!!

Kommentarer
Postat av: tina

kanske man kan få smaka en kopp ikväll?

2010-10-12 @ 12:25:44
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Susanna

Hur gick det på cavalierpromenaden i söndags?

2010-10-12 @ 13:10:12
URL: http://www.gizmozorro.cybersite.se
Postat av: Mamma

Hittade en gungstol till dig, men den befinner sig i Karlskrona... lite långt att köra....

2010-10-13 @ 06:33:51
Postat av: Mamma

Jag vill oxså ha en sådan kaffekokare, skall kolla i Ullared... kanske lite billigare där...

2010-10-13 @ 06:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0