v.30+4



Du är på dag 215 av 280. (76,8%).

 
Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 4 fulla dagar (v30+4).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 17 dec 2010
Du har 65 dagar kvar till beräknad förlossning.

65 dagar kvar, wohooo!!
Idag hade jag tid hos barnmorskan, lilleman låg idag en bit under normalkurvan så magen har inte växt mycket vad bm kunde mäta sedan sist. Hon tyckte det var bra att vi hade ul-tid om 2 veckor för då kan man mäta lite mer hur stor/liten lilleman är, vad hon kunde känna låg han med huvudet neråt och väldigt långt ner därför en förklaring till varför kurvan var liten. Men hon trodde inte det var någon fara bara att det lutar åt en liten bebis just nu. När vi skulle lyssna på hjärtat var där full rulle inne igen :)

Vi har även anmält oss till föräldrarkurs som jag o johan ska gå, ska bli skoj! den är 3 gånger innan och en gång efter att bebisen kommit. Nu ser vi framemot ultraljudet om 2 veckor ska bli skoj att få se honom igen! Sen efter det tar vi bilen till ullared :)

Idag är syster tina på besök och igår fixade hon mitt hår, blev lite mörkare och slingorna blev lite i koppar. Idag tar vi det lugnt och ikväll ska jag hem till Tina M på kvällsmat!

Känner att jag börjar bli förkyld igen :(

Kommentarer
Postat av: Monia Plosjö

Vad fin du är. Visste inte du väntade liten,vad mysigt.



Det är en känsla man inte kan förklara (Kärleken man får uppleva till sitt barn) Jag säger bara UNDERBART! Lycka till. Kramar i massor!

2010-10-29 @ 16:06:40
URL: http://www.mondoblog.se/moniaplosjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0