bakat bullar



Oj oj oj vilken effektiv dag jag fick! Älskar mina lediga onsdagar!
Började med att sova till 9.15 har den senaste vecka sovit riktigt bra om nätterna förutom 2 kissepauser per natt.
Sen städade jag hela huset sen körde jag o vovvarna till järvallen o gick en härlig promenad, vilket väder idag!
Sen körde jag o handlade lite höstblommor och sen inom willys o handlade lite mat, vovvarna fick gå inom djuraffären och välja varsitt gottisben!
När vi kom hem så putsade jag fönsterna utvändigt sen bakade jag kanelbullar och kvällen slutade med kokt potatis och lax i ugnen, nu sitter jag trött o nyduschad och väldigt nöjd med dagen!
Imorgon ska jag plantera mina nya blommor i trädgården!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Wow vad flitig du är:-) bra jobbat!!

2010-09-23 @ 05:35:14
Postat av: Mamma

Jösses.... jag blev trött bara att läsa allt du hade hittat på !!!!

2010-09-23 @ 06:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0