full fart runt och mammaträff


Började dagen med att sova till 7 sen var jag ju pigg men låg och mös 1 timme i sängen med mamma! Hade ju sovit den halv 10. Sen var vi på föräldraträffen på bvc, alla var där idag! Anna med Felix kom lite sent så han är inte med på gruppbilden!
Idag pratade vi lite smakportioner, jag ska snart få smaka lite grönsakspurér och gröt, mums tror jag!!

Längst upp ligger Gustav
Till vänster om mig Stella sen Joline
Till höger om min Adrian sen Alice
Det är jag som ligger under leopardsnutten hade precis vaknat!

Jag försökte smaka lite på Stellas byxor, sen låg hon och pillade mig i håret och fixade min frisyr :)



 Vad tycks?

När vi kom hem från mammaträffen gick vi en runda med gustavs mamma och deras vovve jag somnade gott i vagnen när vi sedan kom in så vaknade jag men var fortfarande trött så mamma la mig i sängen med snutte över ögonen så sov jag nästan 1 timme till, jobbigt att träffa kompisarna, så hant mamma städa lite med :) (behövdes)


Sen la mamma mig på lektäckte på magen och vet ni vad  jag rullade från mage till rygg 3 gånger sen blev jag arg!
Ikväll ska vi till mormor och testa dopklänningen! jag kommer vara så fin i den!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Britta

Vilken kille, men så är man ju också Farmor o Farfars duktiga påg

2011-04-13 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0