Långfredag

Idag började vi dagen kl 6 då låg jag och trallade i min sång, fick lite mat sen tyckte mamma o pappa att jag kunde somna om (hade ätit redan kl 1 på natten) och efter ett tag gjorde jag snällt som de sa :) När vi sedan vaknade körde vi till Kävlinge för att äta frukost med jenny daniel och maja, mums sen gick vi en runda till lekplatsen, resten av dagen har vi spenderat i dösjebro, jag fick påskägg av farmor och farfar tack så jätte mycket! Jätte fin kossa och 3 roliga leksaknallar, 1 skjorta 1 tröja och ett par mjukisbyxor mamma och pappa får äta upp godiset :)


Helt underbart väder har det varit idag och jag har fått känna på gräset, det var mysigt att dra i

  

Busat med farbror Markus

Kramats med Moa

Väl hemma så fortsatte jag mitt goda humör och satt och luftade med pappa och tittade på så det ska låta



Igår var vi ju i landskrona och gick med vovvarna, de fick busa av sig i rastgården och sen fick de ta ett litet dopp i havet bushundar!!Hade tilda fått hade hon tagit en simtur :)

Nu nannar jag gott och har lovat mamma att sova hela natten ;)


Kommentarer
Postat av: moster tina

Ett sånt påskägg vill jag också ha. :-)

2011-04-23 @ 15:18:15
Postat av: Anki J.

Vilket innehållsrikt påskägg med många fina överraskningar!

Mysigt att vara minst på alla träffar ;-)

Kram

2011-04-24 @ 18:04:28
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0