Bildbomb

Oj här kommer massa bilder! Har varit lite dålig med uppdateringen, men trots det tråkiga vädret så har vi haft en del att hitta på!
Elvis har varit här och hälsat på med sin familj, denna gången fick han fart på theo :)






Vi var vid borstahusens camping enkväll när det var fint väder och åt glass med kusin moa och hennes familj! Här sitter jag och faster lina!


Min kompis Elias har varit och hälsat på jag hann inte ur pyjamasen :)(sov länge)



Jag har börjat ställa mig upp mot saker och en kväll stod jag och tittade på olika barnsånger på datan!





I tisdags fyllde moa 4 år så hon hade kalas i söndags, vi var där :) Här hälsar jag på hampus som är ca 1 månad äldre än mig!




Är ute och busar med mina farfar


Hampus mamma Anna hade gjort denna fina tårtan till moa! Den var lika god som den var fin!


Sen självklart har vi hälsat på min nya kusin olivia, jag studerade hennes strumpor och fötter :)


Här ligger tilda och gottar sig i hotellsängen :)


Nu är det pappas sista vecka på semestern! idag var vi en runda på tropikariet (som alla andra en regnig dag) fick tom köa in!! Med oss hade vi Moa och vi åkte dit med nathalie och hennes sambo och deras son Alve! Vi fick sett massa roliga djur. En av lemurerna hoppade upp på johans axel och satt där ett litet tag :)
Snart dags att återgå till vardagen igen, babysimmet börjar v. 36 vi längtar så! Annars rullar allt på bra här hemma! Lukas sover bra nu, somnar runt 8-9 på kvällen kommer in till oss och sover vidare någon gång under natten och sover till 8-9 på morgonen, innan åt han lite välling mellan 4-7 men det har han inte gjort på några dagar nu!
Riktig mat har vi lite bekymmer med, idag trillade det ner några skedar spagetti och köttfärsås, funkar det imorgon med blir det till att köpa hem några fler burkar, har testat allt nu men det spottas bara ut! Ersättning nekade han helt plötsligt i nästan 1 vecka men nu går det bra igen?

Imorgon ska vi mumsa kräftor och räkor med leffe och sabina! Mums!

Trevlig helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Bella

Kan du mejla bilden till mej på dom båda:)

2011-08-12 @ 18:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0