Borta bra med hemma bäst

I torsdag förra veckan åkte vi till öland med jenny, daniel, maja, ellen, elin, leffe och sabina. vi hade hyrt en stuga på ekerums camping och de som säger att solen alltid lyser på öland kan följa med oss på semester till öland. Vi har alltid otur med vädret, regn regn och åter regn, 26 grader varmt dagen vi satte oss i bilen för att åka hem :)

Maja kunde gå ut i regnet och hoppa i vatten pölar

 
 

Lukas fick nöja sig med att leka inomhus



På lördagen var vi på Ölands djurpark till theos stora förtjusning :)



Igår tog Lukas ett bad och det går vilt till nu



Det finns stunder då Lukas inte är glad :(



Annars leker livet!




Gillar vår nya kamera väldigt mycket, nu ska vi bara lära oss allt man kan göra med den :)

Sist men inte minst för idag eller jo hon är minst min systerdotter Olivia, såååå fin!!


Kommentarer
Postat av: moster tina.

Det är inte ofta man ser lukas så ledsen. Jag blir helt rörd när jag ser en bild på en sån perfekt o söt liten varelse o inser att det faktiskt är MIN dotter. Det är några underbara barn vi fått. Måste ha bra gener..

2011-08-03 @ 06:10:39
URL: http://tiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0