fått pippi

Äntligen, nu har jag oxå en pippitröja, visst är den fin??




Tidigt imorse hände nått man fasat för länge, lukas sov inne hos oss och var ganska orolig hela natten, vid 5 var jag uppe och släppte ut gustav som tvunget skulle ut i regnet, kvart i sex stod han vid vårt fönster och skrek då skulle han in igen, jag märkte att lukas började gnälla lite igen, så jag gav han nappen och la hela mitt täcke bredvid honom ifall han skulle få för sig att rulla runt gick upp släppte in gustav och värmde lukas välling, precis när jag stängde flaskan hör jag världens dunst, johan flyger upp ur sängen och jag springer in då har lukas krypit ner och trillat av sängen med nappen i munnen, så han slog överläppen och näsan, snacka om att man blir rädd!! Tur det gick så bra iallfall!!



Idag åkte vi till coop för att hämta min pippitröja gick in och handla lite samtidigt, jag jagar ju rabattkuponger överallt känns det som :) Hade en på liberos blöjor som går ut i helgen, lika bra att handla, idag handlade jag strl 5, han börjar bli stor nu lilleman! Vi använder bara pampers och libero, jag gillar dem bäst och de är inte så himla dyra heller! på coop har man bra rabatter om man är medlem, pampers kostar 63,20 och liberos 79.-, jätte bra speciellt om man sedan har rabattkuponger, då blir det billigt :)


Imorgon ska vi på kräftskiva och på söndag är det dop för Ellie. På måndag är det 8 månaders kontroll på bvc för lukas, spännande att se hur mycket han gått upp på 2 månader.??



hälsar på farmor och farfars vovve Hjalmar!!




trevlig helg på er allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Vilken fin tröja, ser riktigt mysigt ut :)

2011-08-20 @ 11:16:01
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Dessi & Teddie :)

Fin blogg du har :)

2011-08-23 @ 21:48:00
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0