När vi gick hem från att ha lekt med Lukas...

img_6621 (MMS)

När vi gick hem från att ha lekt med Lukas kompisar så var man så trött att man somnade sittandes :) Ikväll ville lilleman inte somna klockan hant bli nästan 10, sen satte jag mig vid symaskinen och sydde en "dagisväska" och kuddfodral till vagnen som matchar med överdraget jag sytt tidigare brunt med vita moln!  Vår tvättmaskin gick i sönder idag :( så imorgon får jag åka till Lukas farmor och tvätta det som inte blev klart! Suck! Snart helg och vi ska hjälpa mamma på lördag och avslutar gör vi självklart med ett bad i spapoolen :) Imorgon är förresten Lukas kusin beräknad, lina ska ju inte gå över tiden så bebis lär väl komma imorgon :) blir exakt 8 mån imellan de dem då!!  Nu ska jag Nanna hoppas på liiite sovmorgon imorgon iallfall längre än 8!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0