Julgodis

För fjärde året i rad träffas vi och bakar julgodis som sedan provsmakas sen delar vi upp allt så alla går hem med lite av varje!

Jenny Elin och Tina pratar jag om! I år var vi hemma hos Jenny!
Och gott ja det blev det!

Det bakades: julkola, julkola med choklad och mint, kokostryffel, chokladtryffel med apelsin och flingsalt, Skumtomtefudge, fudge med lakrits och salt, Rocky road, mintkyssar, trillingnöt och polkachokladchips. Min favorit blev chokladtryffel med apelsin och salt och det var faktiskt jag som bakade dem:)
Tack för en mysig kväll tjejer!

Natten bestod av ganska lite sömn, lilleman har fått riktigt retlig rethosta, jag med men jag kan ändå sova!

Idag beger vi oss till Ikea för att handla den sista julklappen sen ett besök hos alve och Nathalie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0