shopping

då var vi inne i februari, idag ska jag till tandläkaren, anar oro :(
har sällan tid att sitta ner framför datorn nu så blogginlägg blir oftast via mobilen, snabbt och lätt, men nu ser det ut så här hemma hos oss

 fast theo ligger bredvid honon nu

Vi har som sagt haft lite problem med lukas mage, han har väldigt mycket gaser och han tycker de är jätte jobbiga, har varit några nätter nu med dålig sömn men inatt sov han till halv 6 och somnade vid halv 12 tror jag, han ville icke somna igår låg bara och mös i famnen med stooora ögon! försökte ge honom lite magmassage igårkväll och kanske gjorde det nytta, bvc sköterskan ska visa mig imorgon! han spyr väldigt mycket med men det oroar mig inte så mycket, är oftast ganska normalt att de spyr mycket!

igår tog vi fram en leksak som vi fick av leffe o sabina som gör massa olika djur-läten så här kul var den


johan fick igår present till lukas från sitt jobb, jätte fina dräkter från villervalla

 tack så mycket, jätte fina!!

jag var på center syd igår och lukas fick ett par badbyxor :)

sen fyndade jag ett grått linne och 2 tunikor till mig själv, har knappt handlat kläder sedan magen började växa

 

imorgon är det läkarkontroll på bvc för lukas!på fredags ska vi på efterträff med föräldrargruppen, hoppas många kommer kan bli skoj att höra hur det gick för alla!!
på lördag ska lukas på sin första fest, hemma hos leffe o sabina!

nu ska jag mysa med lukas o vovvarna, vi har ännu inte gått upp ur sängen idag :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vilket underbart leende han har på bilden:) Vad kul att han gillar sakerna han fick av oss:) Vi ses på lördag. Ska bli kul. Kram

2011-02-01 @ 16:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0