I fredags hämtade mamma och pappa hem sina...

img_7224 (MMS)

I fredags hämtade mamma och pappa hem sina nya sängar!! Nu ska de sova som kung och drottning :)!! Jag fick vara hos farmor under tiden! Farmor hade tänkt mysa med mig men jag passade på att sova i 4 timmar och vaknade när mamma o pappa kom dit :) sen stannade vi så myste jag med farmor och farfar! fick en jätte fin speldosa av dem!tack så jätte mycket farmor!! Igår var det dags för mormor besök! De vuxna åt kallops och äpplekaka! Sen gick vi en runda med alla vovvarna! Annars bara mös vi! Kläderna på bilden fick jag av min snälla mormor!! Tack mormor!!


Kommentarer
Postat av: tina

nej, jag blev så chockad så vi glömde ta ett kort

2011-01-30 @ 14:54:56
URL: http://tiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0