Idag kom tant Bella och Tina och hälsade p...

img_4151 (MMS)

Idag kom tant Bella och Tina och hälsade på mig! Jag fick jätte fina kläder och nalle och leksak av dem! Bl. a denna fina mysdräkt! Tack så jätte mycket!!! Min navel trillade av idag!! Mamma och pappa var och pratade med barnmorskan från förlossningen idag och nu har de lite mer klart för sig vad som igentligen hände när jag kom till världen!! Sist men absolut inte minst så kan jag berätta att jag ska få en kusin i sommar :) moster tina och patrik är gravida!! Ska bli så skoj!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Sötis killen :). Så fräck du blev i den.

Kram

2011-01-14 @ 08:45:44
Postat av: Lottie

Nawww... hur söt får man vara =)

Kram Lottie

2011-01-14 @ 11:26:44
URL: http://www.toktassar.se
Postat av: jessika

Skönt att ni fick det samtalet. Jag fick aldrig det. Blev bortglömt. Skulle ha fått det innan jag åkte hem men det var så tokfullt med folk då så det glömdes bort och blev aldrig av. Lite synd för jag minns inte så jättemycket men det blev ju aldrig så dramatiskt som för er. Så roligt med en liten kusin! Grattis!

2011-01-14 @ 12:15:55
URL: http://vrbebis.blogspot.com
Postat av: tina

kan nu meddela att jag rekomenderar dem brun utan sol produkterna jag köpte.fick färg snabbt, inga fläckar, inte orange.lukten är däremot inte så skön. men så är det ju med bus

2011-01-16 @ 12:25:25
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Anki J.

Så söt lill-killen blev i sina nya kläder! Lukas har väl så mycket kläder nu så det blir att mannekänga i flera ombyten om dagen så han hinner använda allt? Men visst är det kul med alla fina presenter ;-) Finns ju så mycket superfint till de små <3



Lukas, du och hundarna kommer att fixa dagarna galant när Johan är borta på jobb det är jag helt säker på och så kul med en ny liten kusin som bara blir några månader yngre.

Kram

2011-01-17 @ 22:47:33
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0