Inatt sov Lukas från 23 till halv 7 då jag...

img_1533 (MMS)

Inatt sov Lukas från 23 till halv 7 då jag väckte honom lätt för mina bröst sprängdes nästan :) och han hade inte ätit sen halv 11. Sen låg vi kvar o mös i sängen, detta behövde vi båda två! Gick upp för ett tag sedan då han fick tokont i magen det släppte sen o han somnade i min famn.  I måndags köpte vi miniform droppar till honom och jag försöker dricka mindre mjölk hoppas vi kan hitta orsaken till hans gaser för detta är inte roligt! Hoppas inte han får kolik! Idag ska vi till center syd och lämna tillbaka vår värmefilt för den har gått i sönder, vill ha en ny nu för den är så skön att ha på ryggen!  Igår blev Lukas 1 månad, tiden går fort och han växer jätte mycket! Nästa vecka är det läkarkontroll!  Annars fördriver vi dagarna hemma och åker och hälsar på våra familjer och vänner!


Kommentarer
Postat av: tina

Hoppas han blir gladare snart. Majsan skulle också minska på mjölken när liam va liten men vi upptäckte att det finns fan mjölk i allt. Ingen mer oboy för din del då.

2011-01-26 @ 10:27:13
URL: http://tiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0