Hopplösa nätter?????????????? Igårkväll åk...

img_3088 (MMS)

Hopplösa nätter?????????????? Igårkväll åkte vi in till karnevalen en runda, Lukas blev jätte trött vid halv 8 och somnade i vagnen sov sedan 40 min kanske. När vi kom hem så var han pigg och glad! Vi 9 fick han välling hade då inte ätit på 4 timmar men sen skulle han inte sova!! Tror klockan var strax efter 10 när han somnade! Halv 2 vaknade jag av att han skrek, gick in lugnade han och gav nappen verkade som att han somnade om jag gick för att kissa då började han gallskrika! In och trösta men det hjälpte inte till slut gjorde 60ml ersättning han drack inte ens upp allt, ville ändå inte somna, nattade han i gungstolen men så fort jag la han i sängen började han gallskrika sen höll vi på så i en timme, johan kom upp och gick runder på han ett bra tag, till slut somnade han i vagnen!! Vid 5 skrek han igen, suck! Tog upp han i vår säng och han somnade och sov till 8, jätteglad när han vaknade, fick precis lite välling! Varför panikskriker han så vissa nätter? Ganska uppenbart att det inte är hungern!!  Man blir trött i huvudet! Nu ligger gossen min och sjunger så vackert i sängen bredvid mig :) mysigt!  Idag blir det ännu en hemma dag! Hoppas det inte kommer mera regn nu!! Stort grattis till Catrin och hennes Chrille som nu fått sin lilla tjej! Mysigt!


Kommentarer
Postat av: Jessika

Cassandra har också gjort så i omgångar sen hon var bara några månader gammal. Jag frågade på bvc en gång och dom sa att hon drömmer mardrömmar.

Kanske gör Lukas också det.

2011-07-15 @ 13:05:26
URL: http://vrbebis.blogspot.com
Postat av: Bella

Enligt våran BVC tant så var det mardrömmar å sen e det väldigt mykket separations ångest ifrån sina föräldrar. Detta svaret fick en ifrån våran mammagrupp. Hon hade oxå samma problem.

2011-07-15 @ 14:59:25
Postat av: Martina

Fick aldrig nån klar anledning till att Viljah skrek från 10 veckors ålder till ca 7 månader. Nästan aldrig på nätterna, men hela dagarna.

Var glada över att han inte skriker mer!!!

Och ibland får man inget svar på varför ;-)

2011-07-15 @ 17:05:06
Postat av: Catrin

Tack Kikki! Vi är så glada!

2011-07-15 @ 18:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0