karneval

Igår följde jag och Lukas med mamma på karnevalen, vi mumsade jätte stor och god våffla :)
Sen fick Lukas en jätte fin mysig tröja av sin mormor! Tack snälla mormor!!

 

eller hur är den mysig??



häromdagen satte jag lukas i sin säng när jag skulle städa lite på hans rum, vänder mig om och ser detta, visserligen kan han inte sätta sig upp själv men man blir ju rädd, dags att flytta ner sängen kanske??



Igår vägrade Lukas somna så till slut var kl halv 11 då gick vi och lade oss allihopa i våran säng och vi somnade allihopa! Han har varit orolig inatt, gnytt mycket och rullat runder massor, men han åt inte fråns 7,20 sen somnade han om till 9, jag vaknade kvart i 9 då sov hela huset, härligt!! åt frukost gjorde vi tillsammans kl 10, nu har jag storstädat huset johan röjer i trädgården och lilleman nannar. Ikväll blir det åter ett besök på karnevalen för den årliga älgkebaben :). Vi brukar alltid äta den på helsingborgsfestivalen men i år missar vi den festivalen! Så ikväll kommer leffe och sabina med.

Nu är det lördag!!!

Kommentarer
Postat av: moster/syster tina

vad mysig tröja. jag vill också ha festivalvåffla....

2011-07-16 @ 14:23:29
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin tröja

2011-07-17 @ 11:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0