är man trött????

  • Igår tog jag på Katty sin sele öppnade dörren och släppte ut henne, vad jag glömde var ju att koppla henne i sin långlina, det slog mig ett tag senare och då traskade hon runder så snällt där ute
  • häromdagen fick jag hjärnsläpp på öb när jag skulle slå in min pinkod på visakortet slog fel 2 gånger
  • trodde jag mindes rätt kod idag när jag skulle betala på jysk men icke

då spärrades kortet............
stod med lukas under armen som hade totalt kräkt ner både mig och honom i affären skulle senare in på willys och handla all mat till midsommarfesten imorgon, jaha men vad gör jag utan mitt visakort??
Vi satte oss i bilen igen och körde mot banken kom fram 13.20 och de stängde ju såklart redan 13 idag, blev till att köra in till johans jobb och låna hans visakort, tillbaka till jysk och sen in på willys, inne på willys var prinskorvarna slut och det närmade sig matdags för lukas, fick köpt plastsked och yoghurt och matade honom i bilen, sen var det dags att åka mot jordgubbsståndet, där var jordgubbarna slut!!
Fick köra upp till landskrona där ville jordgubbsförsäljaren har 50kr för en litern då höll jag på att få spel, då säger hon lite snällt du kan få dem för 40kr, jaja tänkte de kanske är slut på nästa ställe ändå, fula gubbar var det dessutom, in på coop och fick tag på prinskorvar sen raka vägen hem, jisses om man är trött och slut i huvudet!

Igår fick lukas välling kl 8 han somnade med flaskan i munnen, vi gick och lade oss halv 11, kl 11 gallskriker lukas och det hjälpte inte efter att han ätit lite, fick gå och bära på honom lite, johan kom med upp och hjälpte till, till slut la jag han i sängen med en flaska ersättning han somnade, vaknade igen vid 12 då bar jag in honom till oss sen sov han till 6, halleluja!!

Imorgon ska vi ha midsommarfest här hemma, jippie, känns som vi kommer vara det piggaste värdparet någonsin not!!

men nu till lite goda nyheter

matstolen jag skulle köpa till lukas idag fick jag 100.- billigare än vad prislappen visade
lukas fick hälsa på inne på pappas jobb
lukas var jätte duktig hela dagen trots kaoset
imorgon kommer det jätte goa och trevliga vänner hit och firar midsommar med oss!!

Lukas nya stol


Trevlig midsommar på er allihopa


Kommentarer
Postat av: Benny

Ja så kan de gå..

Vadensjö vagnarna (dom dom liknar en jordgubbe) tog 40:- litern igår..

Vi får önska trevligt midsommar från oss.

2011-06-24 @ 07:41:52
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0