feber....

Igårnatt hade Lukas ont i magen så det blev inte så bra sömn, på dagen fortsatte hans gnäll till och från och han sov lite mer än vanligt, på kvällen åkte vi till dösjebro han brukar bli glad att få komma bort men igår fortsatte hans gnäll så när vi kom hem tog jag tempen och den visade 38,7 så lite alvedon i kroppen sen sov han gott, imorse hade han 38,8 så lite alvedon till sen åkte vi och besiktigade bilen, sen hämtade vi upp farmor och åkte till malmö.
Jag fick en formel 1 bil (gåstol)



Min feber var borta när vi kom hem, men kom snabbt tillbaka igen 38,6 så lite alvedon sen la mamma mig på soffan

 5 min senare





I veckan träffade jag mina kompisar, här tar jag en titt på Jolines söta fötter

 

Ikväll blir det fredagsmys, mamma fick för sig att vi skulle gå till ica och handla gotte men himlen öppnade sig när vi gjorde vi oss, vågar inte chansa!!

Trevlig helg på er alla!!

Kommentarer
Postat av: tina

Han är så underbart söt. Smälter varje gång man ser han le.

2011-06-17 @ 18:10:33
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Britta

Hoppas lilleman mår bättre i morgon, inte kul att vara sjuk

2011-06-17 @ 22:56:11
Postat av: tina

Han är så underbart söt. Smälter varje gång man ser han le.

2011-06-18 @ 09:19:35
URL: http://tiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0