Shoppa shoppa shoppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

img_7642 (MMS)

Shoppa shoppa shoppa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Idag åkte jag och Lukas på en shoppingrunda!  Först biltema johan skulle ha saker till crossen han köpte igår, och vi var så snälla och körde och köpte det, sen passade jag på att handla lite på stoff och stil! Vidare till Burlöv men jag missade avfarten så det blev center syd :) Hittade 3 tröjor till mig och en body och shorts till Lukas sen köpte jag samma solhatt till han som han har sen innan fast större :) Sen en runda in på maxi!! Nu gottar vi oss på terrasen!! Sommaren är kommen!! Härligt!!


Kommentarer
Postat av: tinaina

Åååå va härligt att shoppa kläder....ja vill med...fast ja hittar ju aldrig något ..suck...

2011-06-28 @ 16:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0