Idag fyndade mamma 1 pyjamas och 2 bodys p...

img_9256 (MMS)

Idag fyndade mamma 1 pyjamas och 2 bodys på lindex till mig, har ju börjat köpa lite 74 i storlekar med får snart börja med mina 68 kläder det går undan nu därför är det bra med rean då jag knappt hinner använda mina kläder :) Igår var vi på bio och det var ju spännande, inte tyst en sekund var det så jag var inte ensam om att skrika ibland :) efter pausen i filmen somnade jag gott sen gick mamma och Laura ( Gustavs mamma) och åt lunch då sov vi båda gott i våra vagnar! Gustav är min granne och går i samma mammagrupp som oss han är en månad yngre än mig! Mamma sydde en mössa till mig idag, nu ska hon bara hitta lite roliga tyger som hon kan sy i :) Kram på er!! Förresten så ska jag få en liten kusin till, i augusti ska Moa bli storasyster! Spännande och stort grattis till familjen!


Kommentarer
Postat av: tinaina

fynda är ALDRIG fel. Grattis till tillökningen i familjen, du får många kusiner du kan busa med Lukas.. =)

2011-03-31 @ 16:39:23
Postat av: tina

ja. 12st. Nu 13st. men nu är dem slut och jag ska ha avvänjning. ( till mitt försvar så är dem mindre än vanliga dammsugare )

Vilken lyx Lukas kommer få det med 2st "jämn"gamla kusiner

2011-03-31 @ 19:52:58
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Lina

Ska bli skoj att se alla kusiner växa upp tillsammans och lära varandra en massa bus :)

2011-04-01 @ 10:29:12
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0