Idag öppnade barnens hus på Burlöv med mas...

img_5260 (MMS)

Idag öppnade barnens hus på Burlöv med massa erbjudande, vi hade tänkt köra dit men farmor hant före oss :) med sig till mig kom hon med denna bilstol, snart växer jag nog i den ;) får passa på det var halva priset!  Idag var vi även på BVC 6490g och 61cm lång stora killen! Utslagen i min nacke var visst ett s.k storkbett! Att jag vissa dagar spyr fontäner är för att min mage inte funkar! Sen fick jag vaccin en spruta i varje lår ajajaj där räckte ingen sockerlösning i världen! I helgen ska vi till moster Tina och Patrik och kusin i magen :)


Kommentarer
Postat av: Moster Tina

jag förstår dig. Sprutor är ALDRIG kul. Ses till helgen.

2011-03-24 @ 18:01:23
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: Madde

Elvis följer med oss, jag ringde och hörde med dom om man fick ha hund med, man var bara tvungen att boka en speciell stuga.

Då vet vi vem vi kan ringa nästa gång :)haha vi passar gärna era vovvar med bara att ringa om de är nått.

2011-03-24 @ 19:50:37
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Madde

Wilma önskar sig glitter säger hon :) haha men de finns nån glitterlim som hon sett finns i en vanlig mataäffär tror jag., allt som glittrar går hem :)

2011-03-25 @ 08:31:32
URL: http://wilma07.blogg.se/
Postat av: Veronika

Hej Kikki. Hoppas allt är bra med er. Jag såg att ni köpt bilstol. Var ligger den affären och vilket märke är det på den ni köpte? Vet du hur länge de har så bra erbjudande? Kram Veronika

2011-03-25 @ 11:34:38
Postat av: Kikki

Till veronika: allt bra med oss :)

Stolen är en brio! Affären ligger mittemot Burlöv center där har öppnat rusta och chilli på samma ställe! Vet faktiskt inte hur länge det gäller kan tänka mig att de gick åt men kanske alltid värt ett besök?!

2011-03-27 @ 07:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0