gungiligunggunggung

Jag älskar min nya gunga






Idag var vi på bvc för 5 månaders vaccination och vägning vågen hamnade på 7745g och längden visade 65,5cm, har en jätte fin kurva som jag följer fint!

Sen fick jag en spruta i låret gjorde en liten min men sen fick jag en spruta i det andra låret då blev jag först illröd i huvudet innan jag brast i gråt men lagom till plåstret satt på plats var jag lugn igen och lekte med leksaken, innan vi gick gav jag sköterskan ett fint leende!

I eftermiddags gick mamma en lååångrunda med oss och efter den blev jag jätte gnällig, inget hjälpte till slut somnade jag så mamma o pappa fick äta men sen vaknade jag och var lika ledsen, har blivit lite piggare nu, dumma dumma sprutor! Så här ser mina lår ut



Så här glad e jag nästan alltid :)


Kommentarer
Postat av: b

Inte kul, men säkert lite bättre imorgon

2011-05-23 @ 21:34:29
Postat av: Britta

Inte kul, men säkert lite bättre imorgon

2011-05-23 @ 21:35:40
Postat av: jessika

Dumma sprutor.. Cassandra ska snart iväg och ha såna hon med. Hon blir helt förstörd varje gång. Gråter länge och mitt hjärta brister i 3000 bitar. Hon blir helt knäckt redan av första sprutan. Jag hoppas det bara är en spruta denna gången för jag tycker det känns så taskigt att ge en till när hon precis lugnat sig. Sen är hon lessen hela dagen efter så skönt att det gick så bra ändå!

Lukas är så söt så det är rent löjligt. sicket leende och sicken blick! man bara smälter ju! Så roligt att han gillar sin gunga så mycket :o)

2011-05-23 @ 21:49:27
URL: http://vrbebis.blogspot.com
Postat av: moster tina

Världens goaste gladaste och sötaste lukas.

2011-05-24 @ 09:24:50
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: jessika

Ja det är kanske så. Jag tycker ju inte heller det är jobbigt att få sprutor men jag tycker det är ren ångest när Cassandra ska få dem. Värre för varje gång så knäckt som hon blir. Men förra gången när vi var både Tomas och jag där och jag hade en strategi för att distrahera henne gick det mycket bättre, så det får bli en repris på det!

2011-05-24 @ 14:41:03
URL: http://vrbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0