I smålands djupaste skogar

har vi befunnit oss i, i helgen! I lördags lämnade vi vovvarna hos mamma o magnus sen körde vi tillsammans med bella krille o elias upp till ljungby där tina har flyttat in hos morgan och max. Jätte mysigt bor de ute i skogen!!
På lördagen kollade vi in den lilla byn sen åt vi massa gott som tina hade lagat! MUMS! kvällens avslutades med eurovision och visst var det spännande?!!! en 3 plats är inte så dåligt!

Idag åkte vi tjejer och barn till Ullared där shoppade vi loss inne i 2 timmar sen åt vi på den nya restaurangen(där lukas fick ett utbrott, efter att ha nekat flaskan så hittade jag ett jätte mysigt amningsrum) sen körde vi hemåt och hämtade våra män innan vi körde tillbaka till skåne igen!

Tack tina o morgan för 2 mysiga dagar, hoppas vi ses snart igen!!

På ullared fyndade jag lite

Lukas fick:
gunga
kläder
insektsnät till vagnen
tåg
dregglisar
barpappafilt



johan fick:
t-shirt
short
iphone-skal

Jag fick:
iphon skal
joggingbyxor
sportbh
bikiniöverdel
väska
bl.a




Här tittar Elias på ett lam som heter timmy tror jag och lukas tyckte tv blev väldigt intressant

Kommentarer
Postat av: tinaina

tack själv för en supermysig helg =)

2011-05-16 @ 10:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0