måndag




äter gröt själv



bushumör


Igår var lukas på kinkigt humör hela dagen, inget dög mer än att gå runt med honom på armen! Men idag var det bättre han började förmiddagen med att sova 11-13,30, jag hade sagt till jessika att vi skulle vara hos henne vid halv 2 men det ingick inte i lukas planer, hos jessika tittade lukas på när cassandra busade och jag köpte deras bärsele  efter det besöket åkte jag vidare till grizzly för att handla lite mat till vovvarna




 Jag kan nu rulla även från rygg till mage så nu är jag busig!!


Kommentarer
Postat av: tinaina

va duktig du är lukas som nu även kan rulla från rygg till mage, får du visa mig i helgen =)

2011-05-10 @ 08:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0