Nu har jag inte längre någon ursäkt..... D...

img_6803 (MMS)

Nu har jag inte längre någon ursäkt..... Dags att ta tag i kondisen!! Med oss hem följde även ett par tunna mjuka jeansleggins är så trött på de 2 jeansen jag kan använda( de andra skaver över ärret) 2 pyjamasar till Lukas ett par mjuka shorts och ett par jeansshort och 2 par strumpor!  Idag har jag grundmålat väggen i Lukas rum ikväll hant jag även Måla färgen, imorgon ska jag leka med overheaden! Beställde ett stort elefanthuvud att hänga på väggen idag, ska nog bli fint när det är klart! Johan har varit iväg med jobbet ikväll så vi har varit ensamma hela dagen! Tänkte sova nu, Lukas ligger inne hos oss inatt då jag målade inne på hans rum när han somnat! Trevlig helg på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0