sytt lite

Vi fick ärva en matstol av min storasyster men jag tyckte dynan som satt i var lite tråkig så igår skulle johan till biltema då passade vi på att följa med och gick in på stoff och stil och köpte lite vaxduk, lätt att skölja av alla matrester

Före:


Efter:



jag gjorde det enkelt för mig och sydde bara ett överdrag som jag drog över den gamla kudden :)


Igår fick han smaka morot, det var ingen höjdare :( han fick rysningar och klöktes, urk verkligen!!



Idag var vi på babysimmet och hade en annan instruktör, måste säga att hon är mycket roligare! idag fick de testa att flyta på "korvar" och jaga gummifiskar, de fick även träna balansen genom att sitta och stå på våra händer under vattnet, sen testade vi att dyka från instruktörens händer och ner i vattnet för att jag sen hämtade upp han! Tycker det går bättre och bättre med dyken! Så nu nannar lukas gott efter simningen!

Imorgon är det mammaträff på bvc, alltid skoj att träffa de andra med sina bebisar!
på torsdag är det dags att åka till veterinären för sessan, theo och tilda, årets vaccination!!

Hej svej!


Kommentarer
Postat av: Anki J.

Stolen blev som ny med den nya fina dynan. Du är jätte duktig Kikki. Hihi man riktigt ser hur "gott" Lukas tycker det är med morot....

Ni har mycket på programmet och mycket som ska hinnas med.

Jag önskar att vi snart har värmen tillbaka igen för då är det skönare att vara ute o njuta. Nu får man ju nästan ta fram vantarna igen....

2011-05-04 @ 02:30:02
URL: http://www.jankils.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0