Är det bara jag som inte kan blogga via mo...

img_5824 (MMS)

Är det bara jag som inte kan blogga via mobilen?? Laddade ner en app förra veckan och det var jätte smidigt att blogga men nu får jag vara felmeddelande när jag ska publicera inlägg!! Såna här mössor får man ha när man bara drar av sig mössor, så idag sydde jag denna till Lukas med knapp så den sitter där den ska!! Sydde även ett par byxor med lejon på :) igår var vi på loppis köpte 3 tröjor och 2 par stumpor till Lukas! 34:- :) Igår var vi på bio, Lukas var hos farmor och farfar! Vi såg jägarna 2 riktigt bra film!! Nu ska jag Nanna!! Sov gott!!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Hej svej! Nu skriver jag igen angående dina fina kläder som du syr själv :o) Såg att du hade sytt en onepice. Hittade ett jätte mysigt tyg till Wilda som jag hade här hemma och tyckte att det kunde passa perfekt till en sån. Var har du hittat mönstret till den och byxorna som du syr, var har du hittat mönstret till det? Tack för hjälpen så länge :o) Kram Veronika

2011-10-10 @ 11:01:34
Postat av: Kikki

Veronika: onepiece mönstret har jag på datan ge mig din mail så skickar jag över det! Byxmönstret är från ottobre tidningar! Har några olika som jag skissat om lite själv :)

2011-10-10 @ 22:19:29
Postat av: Veronika

Ah ok, jätte snällt om du vill maila över det. Tack så mkt!

[email protected]



Tack för hjälpen!

2011-10-11 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0