Dagens pyssel, idag var det riktigt syväde...

img_8397 (MMS)

Dagens pyssel, idag var det riktigt syväder :)   Imorgon är det babysim, det är så himla mysigt vi längtar så tills nästa gång hela tiden!!  Veronika undrade vart jag fick mina mönster ifrån! De flesta är ifrån ottobre, går man in på deras hemsida kan man bläddra i gamla tidningar och köpa dem, hur bra som helst! Sen har jag lånat några tidningar( tack Jessika)  byxorna jag syr är lite egenkomponerade!  Idag sov Lukas bara 1 timmes middag sen inget alls på eftermiddagen kl 8 stupade han med vällingflaskan i munnen! Hoppas han sover lite längre imorgon, imorse vaknade han 6!! Helst ska han inte vakna innan johan går upp 6.45!!  Hej svej


Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilka fina kläder du syr.

2011-10-12 @ 15:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0