gåvagn



I onsdag körde vi upp till tina olivia och patrik. På vägen upp körde vi inom ullared jag och mamma!
Jag köpte en vinteroverall till lukas, 1 pyjamas och 2 bodys. Sen hittade jag skydd till bilstolen och spegel till bilen så man ser lukas där bak. Av mamma fick lukas en gåvagn!



Väl uppe hos tinas familj så visade lukas sin favorit på youtube :) imse vimse spindel. alla fick lyssna på den!

Världens finaste lilla Olivia!!



Igår var vi på 25 års fest hos sabina, eftersom vi ändå körde förbi svalöv bestämde vi oss för att lukas skulle få
 spendera kvällen hos mormor!
Det hade gått jätte bra, när vi kom hem blev theo helt galen och skällde en hel del så han vaknade till,
sen blev han jätte ledsen och inget hjälpte mitt i allt skrikande upptäckte jag att tanden i underkäken hade
brutit igenom, så lite alvedon och sen nannade han gott i våran säng, vi somnade strax innan 2 och strax efter 7 var det någon som vaknade...

idag har vi ändå hunnit med en hel del men nu är det soffan resten av kvällen!
Jag badade och klippte theo och tilda idag så nu är de rena och fina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0