Mitt senaste syprojekt! En morgonrock till...

img_2373 (MMS)

Mitt senaste syprojekt! En morgonrock till Lukas kommer ju blir kallt till vintern här om morgnarna! Sydde den i detta söta spindel tyg med vitt fleece  som foder! För att slippa knyta band rund midjan som nog aldrig sitter kvar satte jag tryckknappar!! Får se vad jag hittar på härnäst :) Snart ska vi jag Lukas och mamma åka upp till Göteborg på vägen upp stannar vi inom Ullared :) ska bli såå skoj och mysigt! Jag och Tina ska byta bebis då :) Jag jobbar denna helgen och imorse sov Lukas till 8 vilket var väldigt skönt, johan var iväg och fiskade idag så Lukas fick vara hos mormor några timmar och han hade skött sig!! Hoppas på lite sovmorgon imorgon med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0