pladask kullerbytta

Idag var det dags för babysim igen, idag följde mormor med och jag tog tillfället i akt och gav henne en kamera :)

idag fick bebisarna testa rutchikanan och wow det gick undan, först åkte de nerför med hjälp av våra händer, andra gången släppte mari(instruktören) dem och vi fångade upp dem efter ett dyk :) Lukas drog upp sina knä så han lyckades ta en kullerbyta i vattnet :) så skoj det var idag!







Imorse hjälpte Lukas mig att dammsuga, han är såå snäll och hjälpsam!!


Sydde en mössa till honom igår sen sydde jag ett par matchande byxor i samma tyg, gjorde en lite tightare modell av den vanlig muddbyxan så här blev den, imorse sydde jag ett par byxor till i ett blått tyg med spindlar på!


Imorgon åker jag lukas och mamma till göteborg för att spendera 2 dagar med tina och olivia och lite patrik!
men först stannar vi inom ullared på vägen upp!!

Ikväll får vi besök (tycker det är så skoj när vi får besök, är dock inte jätte ofta vi får det)
lina benny moa och nellie kommer :)

 Lilla Nellie!!


Kommentarer
Postat av: tina

Så mysigt. Tror olivia gärna hade velat börja på det också. Vilken ålder är det första gånhgen?

2011-09-14 @ 03:31:49
URL: http://tiro.blogg.se/
Postat av: tinaina

bebismys, nog nått av det bästa som finns. Lukas verkar vara väldigt duktig på städa, först moppade och o nu dammsugar han... =)

2011-09-14 @ 08:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0