Duktig

Lukas börjar bli duktig på pussel och äta själv :)

Nu kan han äntligen klappa händerna och det görs ofta nu!

Igår var vi på BVC 1 1/2 års läkarkontroll och vaccin! ( han är bara 17mån) men annars blir det mitt i semestern! 12.380kg väger han nu och är 82 cm lång stora killen! Blev jätte ledsen när han fick spruta!

Idag var det dags för sessan theo i Tildas vaccin! Alla var super duktiga! Men theo är lite för tjock, vet tyckte Tilda var i jätte fint "skick" trots kastrering men jag tycker nog att hon han gå ner lite hon med! Så nu är det bantning och hårdträning som gäller för dem i sommar :) en annan trycker i sig hemmagjorda chokladbollar idag :)


Kommentarer
Postat av: Mormor

Mormors duktiga kille !!!

2012-05-31 @ 06:30:57
Postat av: tina

Duktig lukas. och du, hemmagjorda choklsdbollar.är mums. jag hsr tryckt i mig godis hela veckan. ( i smyg )

2012-05-31 @ 11:51:52
URL: http://tiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0