Utedag

Idag har vi spenderar hela dagen ute i trädgården! Men i förmiddags räknade vi sparbössorna, vi skulle så gärna vilja åka utomlands i sommar! Lulas var noga med stt pengarna skulle tillbaka mer o hans bössa sen!
Jag har solat lite när Lukas sov, Johan sålde vår lilla bil så nu är vi bara ägare till 2 bilar :)

Sen har Johan byggt staket och jag har grävt upp jord till mina planterings lådor jag byggt! Lukas har varit med och hjälpt till hela eftermiddagen bäst var han på att gräva upp jord!!:)

Och efter en aktiv eftemiddag tittar Lukas på tv i puffen i väntat på att maten på grillen ska bli klar!

Vilken undebart väder idag!!


Kommentarer
Postat av: Britta

Va bra det ser ut

2012-05-20 @ 22:55:45
Postat av: tina

va mysig den puffen ser ut.

2012-05-21 @ 20:50:32
URL: http://tiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0