Jeans

Lukas har nog tagit ett skutt på längden för helst plötsligt börjar alla hans jeans bli för korta!
Idag var jag och lämnade tillbaka de dyra ecco skorna( köpa ju likadana med rabatt :)) istället gick vi in på cubus och handlade 3 nya byxor, de hade köp tre betala för 2 på alla barn kläder, gäller att passa på!

Imorse bad jag Lukas ta på sig overallen själv gick sådär :)

Nu väntar jag på att lilleman ska vakna han sover ute idag efter vår promenad och jag har fått städat här inne, sen ska vi gå ut och städa till kaninerna och självklart köra lite fyrhjuling med släp och rc-bil, det är alltid dagens måste för Lukas :)

För att underlätta städningen här hemma har det kommit upp en grind till, bakom den får hundarna sitta tills de är lagom torra pch rena, de drar in så mycket skit nu när det aldrig är torrt ute länge och ni ska tror att det är synd om dem när de måste sitta där bakom :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0