V 26

Nu är vi mitt i vecka 26. Bebis blir busigare och busigare men vissa dagar är den väldigt lugnt fortfarande!
Har ju moderkakan framtill denna gången så allt känns väldigt annorlunda jämfört med Lukas graviditet! Rörelserna känns mer som lite att någon rotar i magen än sparkar!

Igår var jag på mitt första bm besök sedan inskrivningen!
Vi lyssnade på hjärtat 151 slag i minuten tydliga fina hjärtslag! Sen mätte hon även livmodern. Låg precis på strecket men det kan ju ändras!

Vikten har nu börjat öka ligger på ca 2 kg +. Känner mig dock mycket tyngre blir andfådd för ingenting!
Har sökt havandeskaps penning från fk och hoppas på svar snart! Skulle vilja gå ner i tid i maj och gå hem helt 1 juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0