Fredagsmys


Idag åkte Johan till London med jobbet. Jag tog barnen med mig till cs för lite overallprovning! Var rabatt på Lindex vinteroveraller så blev en därifrån! Fanns brun och blå. Frågade Lukas vilken han ville ha (trodde han med största sannolikhet skulle svara blå) men nej han sa brun! Och brun skulle det vara!
Han blev nöjd och den är väldigt fin den med!

Vi köpte med oss lite fredagsgodis hem!
Linnea somnade som vanligt på kvällen så jag och Lukas plockade fram gottiset och mös tillsammans framför idol/Diego

Goa Lukas!!

Sen somnade även han ifrån fredagsmyset och jag råkade hamna framför symaskinen :)
Moa och Nellie har beställt varsitt godisset med byxor och tröja och jag sydde ihop tröjorna ikväll. Fräcka!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0