Hos Veterinären

Idag hade vi tid hos veterinären för att lyssna på vovvarnas hjärtan. Theo som blev 2 maj fick sitt hjärtintyg U.A. Väldigt skönt tycker vi!
Sen blev det ultraljud för Tilda. Och Torkel förklarade henne så gott som fullt frisk! För er som inte vet så föddes Tilda med ett litet blåsljud.
För er som vill veta mer maila gärna! Vill inte skriva allt här!
Efter det så åkte vi till landskrona o gick vid havet med vovvarna. theo simmade och tilda försökte mest jaga theo som hon alltid gör!
Sen åkte vi hemmåt igen. har sytt färdigt mina nya gardiner nu, blev nöjd. bild kommer senare då denna dator inte kan ladda in bilder!

Snart kommer leffe o sabina hit vi ska grilla o äta gott!

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hoppas du får en trevlig kväll:). BTW, fin blogg:D

2008-07-16 @ 18:51:00
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: catrin

Skönt att det gick bra idag!

2008-07-16 @ 22:00:26
Postat av: Lina

Skönt med Tildas hjärta. Håll tummarna den siste juli att Moas också ser bra ut.

2008-07-16 @ 22:28:21
URL: http://moa.clippern.se
Postat av: Carina Engkvist

Läste om Tildas hjärta. Skulle gärna vilja veta mera eftersom det är jag som har hennes pappa. Men hittade inte din mailadress.Carina

2008-07-17 @ 21:06:23
Postat av: Camilla Berntsson

Vad skönt! Har själv haft valpar med biljud där samtliga varit friska vid 6 mnaders ålder så jag tvekade inte det minsta. Min egen Pyret hade biljud som valp och är idag 7½ år med hjärat UA.

Men hade jag varit som dig så hade jag fortsatt att låta Torkel vara den som lyssnar så att inte en annan klåpare gör fel...

Och vilka härliga valpbilder på Theo!

Glad sommar på er!

2008-07-22 @ 09:02:23
URL: http://www.zeraphina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0