Kurstillfället nr 2

I tisdags åkte jag med tilda till storegård och vår valpkurs! Vi fick visa upp läxan, sitt o ligg kvar. Tilda ville inte ligga eftersom det regnade och var jätte blött. Tio minuter in i kursen så öppna himlen sig, inte skoj. skulle ta på mig regnbyxorna och en filt trillade då ur väskan, tilda gömde sig genast under den :) Hihi
Sen slutade det igen.
Vi började träna på hälsa övningar och sen massa kontakt. Denna veckas läxa är 100 inkallningar. Skrika Hiiiiitt osså massa gottis och bus och skoj!!
Nått som är roligt är att det känns som om jag tränar theo från början med han tycker det är lika skoj :) men det är ju bara bra!
Får ta och åka in till "stan" med tilda lite mer. Är ju sällan man träffar folk o hundar på våra promenader så hon tycker det är jätte skoj när hon ser folk!
Jobbar helgen sen är man ledig måndag-lördag! Skönt.
Tjejkväll hos jenny på måndag. farfar fyller 75 på lördag. Sjöbomarknad och sen ska vi cykla på ven med sabina och leffe. Veckan är fullbokad asså!!

Nu ska jag krypa ner i soffan och sno kanalaren från johan. han har somnat så jag kan nog slipper titta på folk som bygger en arena???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0