Gränna stugsemester

Nu kommer det lite bilder från när vi var på stugsemester i gränna med matte husse leffe o sabina !!

Utsikten från borde i stugan var fin, massvis med fåglar att titta på



Killarna grillade första kvällen, medans jag tilda hjälpte matte lösa korsord



matte sabina leffe o husse spelade massvis med kort och löste korsord, sånt man ska göra på semestern, theo försökte lära sig lite





jag sov mycket och helst på sabinas kudde fast på nätterna fick jag ligga hos matte, sabina sa något om att hon inte fick plats på kudden????




O theo han sov oxå en del



en dag fick vi åka båten över till visingsö, theo älskade åka båt, allt  blåste ju han ylade hela vägen över :) jag höll mig helst i mattes famn nyfiken men lite läskigt var det!!





(theo gäspar på bilden :))

 när vi sen kom över på ön så fick vi åka häst o vagn fast det hette något speciellt där!! Skoj var det iallfall!!
vi tog en paus efter halva turen och då passade många på att klappa på hästarna jag (tilda) vågade inte men theo gav den enda hästen en snabb puss!





På vägen hem fick vi sitta inomhus på båten för det hade börjat regna, kul det med...





Sista dagen så fyllde leffe år så sjöng vi och pussade på honom på morgonen ( tyvärr dålig bild då matte ställt inte kameran fel)




Så här trött blir man efter 3 dagar i gränna
som jag sov när vi kom hem!!


Kommentarer
Postat av: Anki J.

Vilken härlig semester ni har haft och många sköna kort.

Nospussar till er båda fr hela tjejligan

2009-08-04 @ 01:27:13
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Britta

Det ser ut som mina håriga barnbarn hade en skön och mysig semester trots att inte vädret var det bästa

2009-08-04 @ 08:19:32
Postat av: Leia, Lady & Co

Åh, vad härligt ni verkar haft det i Gränna! Blev det några polkgrisar?! ;-) Lycka till med tävlingarna, kommer säkert att gå jättebra! Kramar

2009-08-04 @ 09:14:01
URL: http://swimmia.blogspot.com
Postat av: Moa

Hej "moster". Vet inte riktigt vad jag önskar mig. Kläder är ju alltid kul..hihihi...storlek 92/98. Men leksaker är ju lika roligt så vet du vad...jag kommer säkert bli lika glad för vad du än hittar! Kram kram.

2009-08-07 @ 10:28:38
URL: http://moa.clippern.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0