1 års kalas

Lukas vaknade före oss igår så vi fick gå upp och ur rummet (han sov hos oss) sen gick vi in och sjöng för honom :) sen fick han öppna paket och sedan gick vi upp för att äta frukost och i köket stod vår present till honom, ett alldeles eget ikea kök :)



 Sen var det bara till att förbereda huset inför kalaset, vi blev många, jätte kul att så många kunde komma på lukas kalas det trodde vi aldrig med tanke på att det var juldagen! Först tittade roxanna med föräldrar in, lukas och roxanna busade lite, sen fylldes huset på med resten av släkten och våra vänner!


 Det öppnades paket och mumsade på tårta!


Moa och Maja lekte med min bil, jag lät dem inte köra förbi mig :)

 Lukas fick super fina presenter Tack till allihopa!!
Detta fick Lukas:
Duplo i massor
Böcker
Pussel
Pengar
Kläder Saker till köket
Traktor med djur
Bil
Bilmatta
Kundvagn full med varor
Målarbok och kritor
Tramptraktor med släp
Cykelstol och hjälm
Teletubbie dansgubbe
Stol



Kvällen avslutades med att Lukas fick smaka på tårtan och självklart äta helt själv :)



1 åringen!!



   


Super kul att så många ville komma och fira min stora dag!!
Tack för alla fina presenter!!

Kommentarer
Postat av: Anki J.

Oj, så firad lille Lukas blev på sin 1-årsdag och så mycket spännande presenter! Som det lilla livet växer och blir bara charmigare o charmigare! Det blir nog att hålla hårt i honom om några år när flickorna står på kö ;o)

Kram

2012-01-01 @ 02:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0