Buzzador

Jag har anmält mig till att bli en buzzador för ett tag sedan och idag fick jag första paketet!
Som buzzador får man möjligheten att testa på en rad olika produkter allt möjligt helt enkelt och sedan försöka sprida detta vidare till de man känner!
I dagens paket kom detta!!



Så nu har jag 3 påsar á 600g. Pedigree better by nature och 3 påsar med dentastix, nu är det bara att hitta lämpliga smakprovare. Och vill man inte ge det som sitt helfoder så funkar det ju lika bra att ge som lite extra god belöning :)

Kommentarer
Postat av: Catrin

Myran & Siris favoriter dentalstix. Dom är helt galna i dom. Får vars en halva varje dag! :) Så luktar dom oxå mycket godare i munen! =)

2008-08-21 @ 13:44:38
URL: http://cathe.blogg.se/
Postat av: Anki J.

Det låter intressant. Hur blir man buzzador och vad innebär det? Mina tjejer gillar bla dentalstixen och vaktar dem väldigt noga innan de är uppätna. Vilket inte tar många minuter...

2008-08-22 @ 00:56:26
URL: http://www.jankils.se
Postat av: Daniel

Hei! Fine bilder av fine hunder! For å gjøre bilder i skogen når det er grått vær så må du bruke litt ekstra belysning for å få fram skygger. Dette gir mer dybde i bildet:)



2008-08-23 @ 15:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0